Müşteri Memnuniyeti - Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası
Loading...

Müşteri Memnuniyeti

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ POLİTİKAMIZ

  • Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası, şeffaflık, güvenilirlik, dürüstlük, liderlik, iş ahlakı, müşteri odaklılık, kalite, güç birliği ve dayanışma değerleri doğrultusunda müşteri ilişkilerini yönetir.
  • FTSO, müşterisi olan üye, çalışan ve diğer paydaşlarının şikayet, dilek ve önerilerini,
    • Kolayca ve ücretsiz olarak iletebildiği,
    • Taleplerinin hızlı, etkin, objektif, adil ve gizlilikle ele alındığı,
    • Aynı şikayetlerin tekrar oluşmaması için gerekli faaliyetlerin gerçekleştirildiği,
    • Yasalara uygun şekilde değerlendirildiği,
    • Gerekli iyileştirmelerin yapılarak hesap verilebilirlik ilkesi ve müşteri odaklı yaklaşımın takip edildiği bir müşteri memnuniyet sistemini taahhüt eder.

 

 

*Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Gözden Geçirme Toplantısının 17.01.2019 tarih ve 2018/2 sayılı kararı ile oluşturulmuştur. 

Öneri Şikayet Süreci Haritası
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgemiz