Müşteri Memnuniyeti - Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası
Loading...

Müşteri Memnuniyeti

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ POLİTİKAMIZ

  • Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası, şeffaflık, güvenilirlik, dürüstlük, liderlik, iş ahlakı, müşteri odaklılık, kalite, güç birliği ve dayanışma değerleri doğrultusunda müşteri ilişkilerini yönetir.
  • FTSO, müşterisi olan üye, çalışan ve diğer paydaşlarının şikayet, dilek ve önerilerini,
    • Kolayca ve ücretsiz olarak iletebildiği,
    • Taleplerinin hızlı, etkin, objektif, adil ve gizlilikle ele alındığı,
    • Aynı şikayetlerin tekrar oluşmaması için gerekli faaliyetlerin gerçekleştirildiği,
    • Yasalara uygun şekilde değerlendirildiği,
    • Gerekli iyileştirmelerin yapılarak hesap verilebilirlik ilkesi ve müşteri odaklı yaklaşımın takip edildiği bir müşteri memnuniyet sistemini taahhüt eder.

 

 

*Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Gözden Geçirme Toplantısının 17.01.2019 tarih ve 2018/2 sayılı kararı ile oluşturulmuştur. 

Öneri Şikayet Süreci Haritası
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgemiz
Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası (FTSO) internet sitesi çerez kullanım politikaları uyarınca yalnızca sitenin teknik anlamda çalışmasına olanak sağlayan zorunlu çerezlere yer verilmekte olup opsiyonel çerezlere yer verilmemektedir. Çerezlerle ilgili detaylı bilgi için web site gizlilik ve çerez politikasını , web sitemizi ziyaret etmeniz halinde işlenecek kişisel verileriniz için ise web sitesi aydınlatma metnimizi inceleyebilirsiniz.