İşletmelerin müşteri şikayetlerini, şikayetin oluşmasından kapatılmasına kadar hızlı, doğru ve kolay bir şekilde yönetmesi için gerekli olan ilkeleri ve prosedürleri kapsayan ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Sertifikası eğitimi Odamız FTSO Akademi tarafından gerçekleştirilecektir.
Günümüzde her firmanın en önemli hedeflerinden biri müşteri memnuniyetini artırmaktır.
Bunun da en temel yolu müşterilerden gelen şikayetleri doğru bir şekilde almak, değerlendirmek, çözüm üretmek, çözümü uygulamak ve müşterilere geri bildirim yapmaktadır.
Tüm bu adımları sistematik bir şekilde yürüten şirketler ürün ve hizmet kalitesini artırabilme ve pazarda rekabet gücünü yükseltme imkanına sahip olabilmektedir.
EĞİTİM TARİHİ: 8 Mart 2024 Cuma
YER: FTSO Likya Toplantı Salonu
EĞİTİM VEREN FİRMA: Türk Loydu / Oğuz Hakan AKSU
ÜCRET: 500 TL
KATILIM: 20 kişi ile sınırlıdır.
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi'nin Faydaları Nelerdir?
FTSO Akademi Bünyesinde Verilmesi Planlanan ISO Belgeleri
EĞİTİM KONUSU |
FİRMA ADI |
SON BAŞVURU TARİHİ |
TARİH |
SÜRE |
ÜCRET |
ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemleri Eğitimi |
TÜRK LOYDU |
07 ŞUBAT 2024 |
22-23 ŞUBAT 2024 |
2 GÜN |
900 TL |
ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemleri + İç Tetkikçi Eğitimi |
TÜRK LOYDU |
07 ŞUBAT 2024 |
22-23-24 ŞUBAT 2024 |
3 GÜN |
1.300 TL |
Sürdürebilir Turizm Farkındalık Eğitimi |
TÜRK LOYDU |
|
2024 |
1 GÜN |
800 TL |
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Eğitimi |
TÜRK LOYDU |
22 ŞUBAT 2024 |
MART 2024 |
1 GÜN |
500 TL |
ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemi Eğitimi |
TÜRK LOYDU |
|
MART 2024 |
2 GÜN |
900 TL |
ISO 50001 Enerji Yönetim Sistemi Eğitimi |
TÜRK LOYDU |
|
NİSAN 2024 |
2 GÜN |
900 TL |
ISO 14067 Karbon Ayak İzi Eğitimi |
TÜRK LOYDU |
|
KASIM 2024 |
2 GÜN |
1.500 TL |
ISO 14046 Su Ayak İzi Hesaplama ve Raporlama Eğitimi |
TÜRK LOYDU |
|
KASIM 2024 |
2 GÜN |
1.500 TL |