Mağaza İçi Satış Teknikleri ve Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi - Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası
Loading...

Mağaza İçi Satış Teknikleri ve Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi

İÇERİK:

  • Mağaza satış elamanı olarak sorumluluklarımız ne olmalı?
  • Mağaza içi satışta MMH (Mükemmel Müşteri Hizmeti)
  • Mağazaya gelen müşteriye nasıl yaklaşmalıyız (ilk karşılaşma, alış veriş, uğurlama) ?
  • Müşterinin satın alma potansiyelini analiz etme ve buna göre satış yapma
  • Müşterinin beden dili ne diyor?
  • Satış esnasında kullanacağımız üç önemli argüman...
  • Mağaza içinde davranışlar (müşteri yokken-müşteri varken)
  • Müşterinin itirazını olumluya çevirmek için nasıl bir yol izlemeliyiz?
  • Alış veriş yapmadan çıkan müşteriyi potansiyel müşteriye dönüştürebilme; tekrar gelmesini sağlayacak şekilde akılda kalıcı olma.
  • Ek ürün satışı nedir? Ek ürün satışı yapabilmek için nelere dikkat etmek gerekir?
  • Gelen şikayetleri nasıl karşılamalı ve çözüm için nasıl bir yol izlemeli?
  • Bizim mağaza’da satış yapmak (Uygulama)
  • İnteraktif uygulamalar

EĞİTİME KİMLER KATILABİLİR:

Bu eğitime tüm sektörlerin mağaza yöneticileri ve mağaza satış sorumluları, showroom yöneticileri ve satış sorumluları, konuyla ilgili kendini geliştirmek isteyen herkes katılabilir.

KATILIMCILAR NE KAZANIRLAR:

Eğitim sonunda katılımcılar;

  • Etkin mağaza içi satış yöntemleri ile satış grafiğini ve ciro oranlarını yükseltmenin tekniklerini öğrenirler.
  • Müşteri ilişkileri ve müşteri şikayetlerini yönetme konusunda bilgiler ve tavsiyeler alırlar.
  • Mağazadaki bireysel satış motivasyonlarını artırma imkanı elde ederler.
  • Verilecek reel örnek üzerinden gidilerek interaktif öğrenme metodu ile uygulamaya dönük egzersizler yaparak pratiklerini geliştirme imkanı elde ederler.     

 

 

EĞİTİM TARİHİ:         22 Ocak 2022 Cumartesi

YER:                               FTSO Likya Toplantı Salonu

SÜRE:                             11.00- 18.00 (7 saat)

EĞİTMEN:                    Satış ve Pazarlama Eğitim Danışmanı Çağatay Demir / Türev Danışmanlık

ÜCRET:                         Odamız üyelerine ve çalışanlarına ÜCRETSİZ

                                         Diğer katılımcılar için 200 TL.

KATILIM:                     Pandemi tedbirleri kapsamında, katılım 25 kişi ile sınırlıdır.

 

Kayıt ve bilgi için: Aysun ŞANLISOY (aysun.sanlisoy@fto.org.tr, 6141115-120 dhl)