FTSO AKADEMİ - ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Eğitimi - Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası
Loading...

FTSO AKADEMİ - ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Eğitimi

 

İşletmelerin müşteri şikayetlerini, şikayetin oluşmasından kapatılmasına kadar hızlı, doğru ve kolay bir şekilde yönetmesi için gerekli olan ilkeleri ve prosedürleri kapsayan ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Sertifikası eğitimi Odamız FTSO Akademi tarafından gerçekleştirilecektir. 

 

Günümüzde her firmanın en önemli hedeflerinden biri müşteri memnuniyetini artırmaktır.

Bunun da en temel yolu müşterilerden gelen şikayetleri doğru bir şekilde almak, değerlendirmek, çözüm üretmek, çözümü uygulamak ve müşterilere geri bildirim yapmaktadır.

Tüm bu adımları sistematik bir şekilde yürüten şirketler ürün ve hizmet kalitesini artırabilme ve pazarda rekabet gücünü yükseltme imkanına sahip olabilmektedir.

 

  • Eğitim sonunda katılımcılara sertifika verilmektedir.
  • Genel katılıma açık bir eğitimdir.
  • Katılım 20 kişi ile sınırlıdır. Eğitime katılım için ön kayıt alınmaktadır ve minimum 10 kişilik katılım olması halinde sınıf açılmaktadır.
  • Son başvuru tarihi 22 Şubat 2024 
  • Eğitim katılım payını ödeyen katılımcılarımızın, eğitime katılmaması durumunda eğitim katılım payı iade edilmeyecektir.

 

EĞİTİM TARİHİ: 8 Mart 2024 Cuma      

YER: FTSO Likya Toplantı Salonu

EĞİTİM VEREN FİRMA: Türk Loydu / Oğuz Hakan AKSU

ÜCRET: 500 TL      

KATILIM: 20 kişi ile sınırlıdır.

Kayıt ve bilgi için : Yıldız BOZKURT DEMİRTAŞ (yildiz.demirtas@fto.org.tr, 6141115-120 dhl)

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi'nin Faydaları Nelerdir?

  • Müşterilerden gelen geri bildirimler doğrultusunda nasıl bir yol izleneceğini gösterir.
  • Müşteri şikâyetleri konusunda çalışanların bilinç ve dikkatlerini geliştirir.
  • Müşterinin önemsendiğini gösterir.
  • Müşteri memnuniyeti sağlar.
  • Şikâyetlerin tekrarını engelleyerek çözüm olanakları sunar.
  • Kuruluşun itibarını arttırır.
  • Müşterileri elde tutma maliyetlerini azaltır.
  • Müşterilerin ürün ve hizmetlerle ilgili şikayet oluşturabilmeleri için açık ve kolay bir prosedür sağlayabilmek
  • Şirketlerin şikayetleri hızlı, kolay, tutarlı, şeffaf ve müşteri bilgileri gizliliğine önem vererek almasını ve yönetmesini sağlamak
  • Ürün ve hizmetler konusunda gelen şikayetleri doğru bir şekilde yöneterek ürün ve hizmet kalitesini ve güvenliğini artırabilmek
  • Müşteri odaklı yaklaşım sayesinde çalışanların müşteri memnuniyetine önem vermesini sağlamak
  • Müşteri memnuniyetinin artırılması ile tüketicilerin markaya ve kuruma olan saygısını ve bağlılığını devamlı hale getirebilmek
  • Müşteri şikayetlerini değerlendirme ve yönetme sürecinin sürekli olarak iyileştirilebilmesini sağlamak

 

FTSO Akademi Bünyesinde Verilmesi Planlanan ISO Belgeleri

EĞİTİM KONUSU

FİRMA ADI

SON BAŞVURU TARİHİ

TARİH

SÜRE

ÜCRET

ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemleri Eğitimi

TÜRK LOYDU

07 ŞUBAT 2024

22-23 ŞUBAT 2024

2 GÜN

900 TL

ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemleri + İç Tetkikçi Eğitimi

TÜRK LOYDU

07 ŞUBAT 2024

22-23-24 ŞUBAT 2024

3 GÜN

1.300 TL

Sürdürebilir Turizm Farkındalık Eğitimi

TÜRK LOYDU

 

2024

1 GÜN

800 TL

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Eğitimi

TÜRK LOYDU

22 ŞUBAT 2024

MART 2024

1 GÜN

500 TL

ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemi Eğitimi

TÜRK LOYDU

 

MART 2024

2 GÜN

900 TL

ISO 50001 Enerji Yönetim Sistemi Eğitimi

TÜRK LOYDU

 

NİSAN 2024

2 GÜN

900 TL

ISO 14067 Karbon Ayak İzi Eğitimi

TÜRK LOYDU

 

KASIM 2024

2 GÜN

1.500 TL

ISO 14046 Su Ayak İzi Hesaplama ve Raporlama Eğitimi

TÜRK LOYDU

 

KASIM 2024

2 GÜN

1.500 TL

Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası (FTSO) internet sitesinde, çerezler kullanılarak kişisel verileriniz işlenmektedir. Kesinlikle gerekli çerezler, web sitemizin çalışması amacıyla kullanılmaktadır. Kesinlikle gerekli olmayanlar ise, açık rıza vermeniz halinde sitemizin daha iyi hizmet edebilmesi ve kişiselleştirme (gizlilik tercihiniz hariç olmak üzere diğer tercihlerinizin siteye tekrar girdiğinizde hatırlanmasını sağlamak) amaçlarıyla sınırlı olarak kullanılacaktır. Çerez tercihlerinizi panel vasıtasıyla yönetebilirsiniz. Çerezlerle ilgili detaylı bilgi için web site gizlilik ve çerez politikasını , web sitemizi ziyaret etmeniz halinde işlenecek kişisel verileriniz için ise web sitesi aydınlatma metnimizi inceleyebilirsiniz.