FTSO Akademi / Hizmet Sektöründe Müşteri Memnuniyeti Eğitimi - Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası
Loading...

FTSO Akademi / Hizmet Sektöründe Müşteri Memnuniyeti Eğitimi

Hizmet sektöründe fark yaratmak isteyen Üyelerimizi, müşteri memnuniyeti odağında düzenlenen eğitime davet ediyoruz.

 

İÇERİK:

  • Mega trendlerle pazardaki değişimi anlamak
  • Amazon’daki boş koltuk kuralı
  • Müşteri odaklı kurum kültürü
  • Müşteri karmasını anlamak
  • Müşteri memnuniyeti
  • Müşteri deneyimi
  • Müşteri tavsiye skoru
  • Nasıl ölçelim?
  • Müşteri yolculuğu haritası nasıl tasarlanır?

 

EĞİTİM TARİHİ: 30 Mayıs 2025 Cuma

YER: FTSO Likya Toplantı Salonu

EĞİTMEN: Banu Bingöl Akın

SÜRE: 14:00-17:30 Saatleri Arası   

KATILIM: Odamız üyelerine ve çalışanlarına ÜCRETSİZ

Diğer katılımcılar için 400TL

KONTENJAN: 30 kişi ile sınırlıdır.

 

 

Kayıt ve bilgi için : Yıldız BOZKURT DEMİRTAŞ (yildiz.demirtas@fto.org.tr, 6141115-120 dhl)

Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası (FTSO) internet sitesinde, çerezler kullanılarak kişisel verileriniz işlenmektedir. Kesinlikle gerekli çerezler, web sitemizin çalışması amacıyla kullanılmaktadır. Kesinlikle gerekli olmayanlar ise, açık rıza vermeniz halinde sitemizin daha iyi hizmet edebilmesi ve kişiselleştirme (gizlilik tercihiniz hariç olmak üzere diğer tercihlerinizin siteye tekrar girdiğinizde hatırlanmasını sağlamak) amaçlarıyla sınırlı olarak kullanılacaktır. Çerez tercihlerinizi panel vasıtasıyla yönetebilirsiniz. Çerezlerle ilgili detaylı bilgi için web site gizlilik ve çerez politikasını , web sitemizi ziyaret etmeniz halinde işlenecek kişisel verileriniz için ise web sitesi aydınlatma metnimizi inceleyebilirsiniz.